استاندار ویژه خوزستان لوح سپاسی به پاس کسب عنوان غرفه برتر نمایشگاه به اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان اعطا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - در پی حضور فعالانه و پررنگ اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناری خوزستان،  این اداره به عنوان غرفه برتر نمایشگاه معرفی شد.

استاندار خوزستان ضمن اشاره به کسب  عنوان برتر و تبریک به این اداره، از تلاش‌های  مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ارتقای بیش از پیش شاخص‌های علمی استان قدردانی کرد.

 بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خوزستان و نهمین دوره فن‌بازار از هفتم تا نهم دی ماه به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در اهواز برگزار شد.

 در این نمایشگاه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن برپایی غرفه و به نمایش گذاشتن مجلات پژوهشی کارکنان خود طی سال های اخیر، تازه‌ترین دستاوردهای فنی خود را در زمینه باز طراحی، ساخت و تولید قطعات حساس تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری و دریایی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه در معرض دید عموم قرار داد.

 در اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش استان خوزستان، غرفه‌های اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان  و  سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان  به عنوان غرفه‌های برتر انتخاب شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار